Ključ uspješnih prodajnih koncepata je u jednostavnosti

Napisala: Zoja Ivanišević Neovisno govorimo li o offline ili online trgovini, posljednjih godina došlo je do promjene paradigme, koja sada u središte stavlja kupca. Kada bismo na imaginarnoj vagi prikazivali

Share
Kako ćemo kupovati u budućnosti?

Napisala: Zoja Ivanišević Pandemija koronavirusa promijenila je gotovo sve aspekte naših života, pa tako i način na koji kupujemo, navodeći trgovce da preispitaju važnost fizičkih trgovina i adekvatnost njihovih postojećih

Share
Postani dio Brigadinog tima!

  Tražimo arhitekta/icu s minimalno 3 godine radnog iskustva u dizajnu interijera kako bi postala/o sastavni dio našeg tima arhitekata, dizajnera i analitičara te zajedno s nama pomicao/la granice dizajna

Share
How we reduced radiation exposure in the office

Written by: Petra Ladan In more than 10 years of work experience, we have had the opportunity to design office spaces for a large number of companies across the region.

Share
Tradicionalna humanitarna akcija: Brigada u Puli

Knjižnicu pulske Škole za odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju preuredili smo u fleksibilan prostor za učenje i igru. Potaknuti nadolazećim blagdanima, organizirali smo novu, sada već tradicionalnu

Share
Brigada in action – Department of Pediatrics in Koprivnica

Over the years we have successfully created and carried out several charity campaigns, such as the interior renovations of the Vukovar Gymnasium, the Psychiatric Hospital Ugljan, and the Kantrida Children’s

Share