Oprema trgovina u službi prostornog doživljaja

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Domagoj Blažević   Napisao: Damjan Geber Opremanje prodajnih prostora je tema o kojoj se u pravilu prilazi s funkcionalne strane. Mjere se dužni metri polica

Share
Ključ uspješnih prodajnih koncepata je u jednostavnosti

Napisala: Zoja Ivanišević Neovisno govorimo li o offline ili online trgovini, posljednjih godina došlo je do promjene paradigme, koja sada u središte stavlja kupca. Kada bismo na imaginarnoj vagi prikazivali

Share
Kako ćemo kupovati u budućnosti?

Napisala: Zoja Ivanišević Pandemija koronavirusa promijenila je gotovo sve aspekte naših života, pa tako i način na koji kupujemo, navodeći trgovce da preispitaju važnost fizičkih trgovina i adekvatnost njihovih postojećih

Share
Postani dio Brigadinog tima!

  Tražimo arhitekta/icu s minimalno 3 godine radnog iskustva u dizajnu interijera kako bi postala/o sastavni dio našeg tima arhitekata, dizajnera i analitičara te zajedno s nama pomicao/la granice dizajna

Share
How we reduced radiation exposure in the office

Written by: Petra Ladan In more than 10 years of work experience, we have had the opportunity to design office spaces for a large number of companies across the region.

Share